استارت آپ (Startup) چیست؟

این روزها شاید شما هم در محافل مختلف راجع به استارت آپ ها و کسب و کارهای نو پا که از یک دفتر کوچک پس از مدتی تبدیل به یک سازمان بزرگ در سطح جهانی حتی تبدیل شده اند شنیده باشید، و حتی به این این فکر کرده باشید که شما نیز میتوانید ایده خود را به چنان جایگاهی برسانید.

کم و بیش صحبت هایی از این دست، به خصوص در میان دانشجویان شنیده ایم!
یک ایده خلاقانه دارند، یک نیاز را شناسایی کرده اند و حالا می خواهند دست به دامان اینترنت و ابزارهای ارتباطی جدیدش بشوند و کارشان را شروع کنند.

تعاریف زیادی راجع به استارت آپ موجود است، یکی از بهترین تعریف های استارت آپ که تاکنون ارائه شده است توسط Eric Ries بنیانگذار متد کارآفرینی Lean ارائه شده است:

استارت آپ یا Startup، نهادی انسانی است که به منظور خلق محصول، خدمت یا ارزشی نو ایجاد شده است.
استارت آپ کسب و کاری است که برای ارائه خدمت یا محصول جدید و نو در شرایطی بوجود آمده است که ابهامات بالایی دارد.

Eric Ries

بنیانگذار متد کارآفرینی Lean

تعاریف مختلفی از استارت آپ در جاهای مختلف وجود دارد. طبق گفته استیو بلنک، پروفسور دانشگاه استنفورد، استارتاپ یک سازمان است که برای پیدا کردن یک مدل کسب و کار مقیاس پذیر و همچنین تکرار پذیر راه اندازی می شود.

طبق گفته USSBA (مرکز کسب و کارهای کوچک آمریکا) استارت آپ به کسب و کارهایی گفته می شود که حول محور فناوری و تکنولوژی شکل می گیرد و پتانسیل بالایی برای رشد در آینده دارند.

در حال حاضر مساله اساسی برای تجاری سازی ایده چیست؟

مرور سریع بر موانع

%

نداشتن تیم

%

نبود فضای استقرار

%

عدم وجود سرمایه

%

کمبود دانش

ما چه کمکی می‌توانیم ارائه دهیم؟

ما از چهار راه مختلف با توجه به نیاز شما، می‌توانیم به شما کمک کنیم.

اگر شما یک منتور هستید

به عنوان یک فرد صاحب تجربه در زمینه‌ی راه‌اندازی کسب و کار، اگر علاقمند به حمایت فکری از تیم های نوپا در کنار ما هستید، می توانید به عنوان منتور ثبت‌نام کنید تا در پیشرفت نسل جدیدی از کارآفرینان، سهیم باشید.

اگر به دنبال همکاری در یک استارتاپ موفق هستید

کار کردن روی ایده‌های جذاب و بزرگ آرزوی خیلی از ماست. ما با توجه به استعداد و مهارت‌های‌تان، شما را با افراد و ایده‌های جدید آشنا می‌کنیم تا با تشکیل یک گروه توانمند، برای پرورش این ایده‌های جذاب با هم تلاش کنید.

اگر ایده ای خلاقانه دارید

اگر به توانایی‌های خود در راه اندازی یک استارتاپ موفق باور دارید، استارتاپ خود را در شتاب دهنده شریف ثبت کنید تا از خدمات ویژه ما بهره‌مند شوید.

اگر دنبال روش های نوین سرمایه گذاری می گردید

پیشتاز بودن یک عمل تصادفی نیست. ریسک‌پذیری شما در تعیین جایگاه آینده‌تان بیشترین نقش را دارد. سرمایه‌گذاری در مراحل اولیه‌ی ایجاد یک کسب و کار موفق پیشنهاد ما برای شماست. ما شما را برای سرمایه‌گذاری در استارت آپ های ستاک راهنمایی می‌کنیم.

آدرس ایمیل

شماره های تماس

۳- ۰۲۱۸۸۰۲۵۶۶۲
۰۲۱۸۸۰۱۲۴۳۴

آدرس ما

خیابان کارگر شمالی مقابل کوی دانشگاه
خیابان ۱۶ (فرشی مقدم) خیابان فجر یک پلاک ۱۲